zondag 22 mei 2016

KIC Challenge 86 Tienerkaart!




Hallo allemaal! 

Onze vorige challenge met het thema Moederdag, was niet zo heel druk bezocht, maar denk dat dit komt omdat we deze lieten ingaan op moederdag zelf, dus dat wordt volgend jaar anders aangepakt. 

Nu gaan we weer van start met een nieuw challenge, namelijk met als opdracht: Tienerkaart! 

Hieronder mijn bijdrage:





Omdat mijn computer stuk was gegaan een aantal weken geleden en ik inmiddels weer een aantal weken geleden voorzien ben van een voor mij nieuwe pc, ben ik helaas al mijn bestanden aan stempelafdrukjes kwijt die ik met downloaden allemaal had verzameld , want de harde schijf waar dit op stond was stuk gegaan. 

Men heeft er via een ander besturingssysteem nog bestanden van kunnen herstellen, maar daar waar ik het meeste waarde aan hechtte heeft me helaas in de steek gelaten. 

Maar ondanks dat gegeven, wil ik natuurlijk wel graag creatief blijven doen, en gelukkig is er pinterest!

Daar komt dus ook het plaatje vandaan wat ik heb gebruikt bij mijn kaart, wat ik wel erg geschikt vond voor een tienerkaart.

Verder dit kaartje helemaal naar eigen idee gemaakt, en gebruik gemaakt van eyelets, strass-steentjes, scrappersfloss, een bedeltje en bloemetjes voor de verdere afwerking.

Ben benieuwd naar jullie reacties.....


De sponsor voor deze challenge is:

http://www.harlekino-webshop.nl/

Onze challenge loopt tot en met zaterdag 4 juni 2016 tot 23:00.

Doen jullie weer gezellig mee?


Ga dan snel door naar ons challenge-bericht!


2 opmerkingen:

  1. Supertoffe kaart, Kim

    grtjs
    Claudia
    http://knutselmeisjes.blogspot.be/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaah dat is balen als je je digi's kwijt bent.. ik zag je oproep staan op FB. ik hoop dat je er weer wat hebt kunnen vinden? je kaart is prachtig. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...