vrijdag 12 februari 2016

Noor Design Sketch It! Challenge!




Hallo allemaal! 

Afgelopen woensdag heb ik voor het eerst meegedaan op facebook aan de Noor Design Sketch it ! Challenge. 
Normaliter heb ik op woensdagavond naailes, maar in de week van carnaval hadden we dus vakantie. 

Onder dit bericht krijg je van Jolanda stap voor stap uitgelegd wat je moet doen. 

Hieronder mijn resultaat van de uitwerking ervan. 


Het is uiteraard de bedoeling dat je probeert zoveel mogelijk met producten van Noor Design!/ Joy Crafts te werken, maar heb natuurlijk heel veel materialen, maar niet specifiek van haar merk.

Gebruikte materialen:

Ronde mal en randjes stans van Noor Design!/ Joy Crafts! 
Scrappapier van de Action
Magnolia afdrukje gekleurd met Blendabilities van Stampin'up!®
Tekststempel van Die-Namics
Verder aangekleed met swirls, scrapbloemetjes, geponst vlindertje,pareltjes en strassteentjes.

Vond het een hele leuke challenge om uit te werken en ben natuurlijk benieuwd naar jullie reacties!

Als de hele beschrijving op het blog van Noor Design staat zal ik deze met jullie delen op het challengeblog van Kaartjes Inspiratie, zodat jullie er ook iets moois van kunnen maken. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...