zondag 3 januari 2016

KIC Challenge 76 Nieuw Jaar!



Hallo allemaal!

Ik en het team van Kaartjes-Inspiratie-Challenges- Blog, wilt op de eerste plaats iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen!!

Ons thema voor de eerste challenge van het Nieuwe Jaar, is dus ook Nieuw Jaar!



Hieronder zien jullie mijn bijdrage:




Ik heb met de label mal van Dutch Dubadoo een label kaart gemaakt. 
Het leuke Magnolia-stempeltje gekleurd met mijn Distress-Markers. 

Het touwtje, het kantje en de tekst stempels zijn van Stampin'Up!®
 
Verder ook nog aangekleed met bloemetjes en pareltjes.

  Ik vond het super leuk om te maken, en ben natuurlijk benieuwd naar jullie reacties!!



De sponsor voor de laatste keer, voor deze challenge is:

https://www.creabest.nl/

Wij danken bij deze dan ook Creabest voor de sponsoring van het afgelopen jaar!!

Onze challenge loopt tot en met zaterdag 16 januari 2016 tot 23:00.

Doen jullie weer mee?? 

Ga dan snel door naar ons challenge-bericht




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...