zondag 22 juni 2014

KIC Challenge 36 Vlinders!





Hallo allemaal! 

Er zijn alweer 2 weken verstreken, dus dat betekend tijd voor een nieuwe challenge!

Dit keer hebben we weer het thema vlinders voor jullie!


Hieronder het voorbeeld dat ik zelf heb gemaakt voor deze challenge 














Ik heb wederom een tentkaart ervan gemaakt, wat tevens een 2e voorbeeld is voor mijn workshop. Deze geef ik namelijk aankomende woensdag nog een keer.

Ik heb bij deze kaart gebruik gemaakt van diverse Stampin'Up!® materialen.


De sponsor voor deze challenge is: 


Wat zij sponsort blijft nog even een verassing.


Doen jullie weer mee met deze leuke uitdaging?? 

Ga dan naar het challenge-blog


Deze challenge loopt tot zaterdag 5 juli 2014 20:00.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...