zondag 28 april 2013

Duo Challenge # 26!


Hallo allemaal!

Zoals jullie weten of misschien al gezien hebben via de facebookpagina van Kaartjes-Inspiratie, moet ik de laatste tijd enige tijd zoeken om nog kaartjes te maken, al dan niet voor een challenge enerzijds, en op bestelling anderzijds.
Ik geef namelijk sinds begin april workshops!
En ik vind het helemaal geweldig om te doen!
Heb sowieso al 3 groepen die gezellig iedere maand willen mee workshoppen!

Heb je misschien ook interesse om een leuke les te volgen, laat me dan wat weten en wellicht heb ik nog wel een plek voor je!

Tijdens deze workshops wordt altijd gewerkt met iets aan Stampin'Up! Materialen, in combinatie met andere.

Na afloop is het dan ook mogelijk materialen bij mij te bestellen!

Nu gaan we weer over tot de orde van de dag!
Ik doe weer mee aan de nieuwe challenge op het Duo-Challenge Blog

Hieronder mijn creatie:






Wat heb ik gebruikt:
  • Créme-kleurig, Goud-kleurig, Groen en Oranje Cardstock
  • Scrappapier van de Sale- a- Bration van Stampin- Up!
  • Magnolia Doohickeys
  • Oranje bloemetje (ook te koop bij Kaartjes-Inspiratie in diverse kleuren)
  • Gouden pareltjes
  • Distress Markers



In het kader van de landelijke Konings-sportdag op 26- 4 - 2013, heb ik dit kaartje kunnen combineren met een digi van 


Zij is de sponsor van onze nieuwe challenge die vandaag van start gaat bij het

We gaan van start met Challenge 6, thema Lintjes & Knoopjes, en die zal lopen tot 11 Mei.

12 Mei zijn we weer bij jullie terug met een nieuwe challenge! 

Wat vinden jullie van mijn creatie?? 




4 opmerkingen:

  1. Hallo Kimmie,

    Succes met de workshops, klinkt leuk.
    En ook je kaartje is leuk, ook het model ervan.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel leuk zeg ! Klinkt lekker druk allemaal, maar wel met leuke dingen !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt super leuk allemaal!
    Geniet van de workshops.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...