zondag 23 december 2012

Prettige Feestdagen met Stamp'in Up!


Hallo allemaal!

Ik had me in eerste instantie voorgenomen om dit jaar zelf geen kerstkaarten te versturen, maar nadat ik een bestelling van 14 kerstkaarten had gekregen,en deze de deur uit waren heb ik me toch bedacht.

Ik had wat Stamp'in Up producten overgenomen van Claudia en ben hiermee aan de slag gegaan.



















Ik heb bij dit kaartje gewerkt met de Ornament Keepsakes Bundle die je kan vinden in de Herfst en Winter Catalogus op pagina 3. 
Als je de hele bundel koopt kost je dat €52,50 (Clear-Mount Set) artikelnummer 129950, maar je kan ook alleen de stempels of alleen de framelits los krijgen. Dan betaal je uiteraard iets minder.

De stempelinkt die ik gebruik heb zijn kleuren van de Bright collection. Deze set, deze kan je vinden in de Catalogus op pagina 153, artikelnummer 126987 en dit kost je €59.95.

Omdat het kerst is wil ik jullie wat leuks aanbieden, als jullie nu een van deze producten bij mij bestellen, dan neem ik de verzendkosten voor mijn rekening en zal zelf nog wat anders leuks bijvoegen, waarmee je je kaart kunt afwerken.Denk bijvoorbeeld aan de leuke geponste rand die ik op iedere kaart heb laten terugkomen.

Hoe leuk is dat??  Ga dus snel naar de catalogus en bestel, en maak gebruik van dit leuk aanbod tot 31 December!! 




1 opmerking:

  1. Super kaartjes hoor... lekker voldoening krijg je ervan om ze toch te maken he. Dank je wel voor het meedoen met mijn blogcandy! Veel succes!
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...