zaterdag 28 juli 2012

Kaartjes: 1 voor eigen gebruik en 2 op bestelling!


Hallo allemaal!


Genieten jullie ook zo van dit warme weer??  Of vinden jullie het soms wat veel van het goede en mag het een aantal graden minder zijn?


Afgelopen week ben ik weer lekker creatief  geweest.
Afgelopen dinsdag had ik een dagje vrij en toen heb ik s'middags en s'avonds bij mijn ouders in de tuin gefiguurzaagd, en ben van plan om deze binnenkort te gaan verven of spuiten,maar dan moet ik weer een of 2 daagjes vrij hebben. s'Avonds hebben we ook nog met z'n 4 tjes (mijn ouders, ik en Ralf) gebarbequed in de tuin van mijn ouders, en dit was super gezellig! Daarna nog lekker de hele avond daar buiten gezeten, waarna mijn moeder oma ook even had gehaald, en wij genieten hier natuurlijk des te meer van aangezien ik geen balkon of thuis heb,en het hier dus echt in deze warme periodes super benauwd is!!
Ik heb verschillende kaartjes gemaakt, die ik graag met jullie wil delen.

Ik heb afgelopen maandag een kaartje gemaakt voor Patricia omdat zijn woensdag de 25ste juli 25 jaar werd.



Toen ik het weekend van 6 en 7 juli  bij Patricia was heb ik een aantal tijdschriften van haar overgenomen, en een Hobbyzine vond ik deze leuke borduurpatronen van katten, en omdat Patricia thuis zelf 3 katten heeft, vond ik dit wel super schattig om te maken.
Verder heb ik gebruikt:
  • Parelmoer rood en Craft Cardstock
  • Distresser
  • Distress Ink Pad
  • Plakpareltjes van Joy-Crafts
  • Quickutz Alfabet stans: Sketchbook
  • Creatables van Marianne Design
  • Een knoopje vast gezet met scrappersfloss en een bedeltje in de vorm van een ster die je kan vinden in mijn webshop.
  • Distress Markers (Voor het kleuren van de oortjes, ogen en neusje
  • Stickles 

Afgelopen woensdag heb ik een kaartje gemaakt voor een bestelling. Dit is voor een kleinzoon van een bewoonster in het zorgcentrum waar ik werk.
Hiervoor ben ik op zoek gegaan naar een challenge.
Dus wil met dit kaartje meedoen aan de volgende challenge:


Wat heb ik gebruikt:
  • Wit en Craft Cardstock
  • Scrappapier van DCVW The Stack 6
  • Distresser
  • Nestabilities
  • Een stempeltje van Rubber Cling Stamps van TPC Studio (Gekocht bij Doe@ding)
  • Een brad
  • 3D plaatje 

Vanavond ben ik aan de slag gegaan met een geboortekaartje voor een bestelling. Wederom voor een bewoonster in het zorgcentrum.



Hiervoor heb ik gebruikt:
  • Wit cardstock
  • Scrappapier van Especially For You van Me to You van Tatty Teddy
  • Nestabilities
  • Stempeltje van Die-Namics Exclusive Designs - American Made Dies (Gekocht bij Doe@ding)
  • Hotfix en strass-steentjes
  • Martha Stewart Doily Lace Pons
  • Martha Stewart Takjes Pons
  • Roosjes
  • Bedeltje in de vorm van een sleutel
  • Bloemetjes lint
  • Magnolia afdrukje
  • Distress Markers
  • Papermania Watercolour Markers
  • Stickles
Dit kaartje is gemaakt naar een idee uit Cards Only 19.



Ben benieuwd wat jullie ervan vinden??






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...