donderdag 19 juli 2012

Creatief met de naaimachine!


Hallo allemaal!


Misschien hebben jullie je sinds mijn nieuwe bloglayout eens afgevraagd, waarom staat er Kaartjes-Inspiratie & meer.
Het antwoordt hierop is dat ik op steeds meer vlakken creatief wordt, en ik vind het leuk om dit dan ook met jullie hier te delen. Vandaar dat ik de naam boven mijn blog veranderd heb.










Zoals de titel van dit berichtje al zegt, ben ik gisteren weer eens met de naaimachine aan de slag gegaan.
Ik heb de "zitten"van mijn bank bekleed met heel leuk stof dat je bij de Ikea kan krijgen.
Het patroon om de bankhoezen heb ik helemaal zelf moeten uittekenen omdat hier geen bestaand patroon voor was, maar dit was vrij simpel. 


De bankhoes voor de bank in de woonkamer (bovenste foto) had ik al een tijdje terug gemaakt maar deze heb ik wel nog iets beter afgewerkt,aangezien hij te los zat. Om het af te werken heb ik klitten band eraan genaaid waardoor het dan ook beter blijft zitten.


De bankhoes voor de iets kleinere bank die in de slaapkamer staat (onderste foto) heb ik gisteren helemaal gemaakt.


Buiten het kaarten maken, ga ik volgende week dinsdag met mijn volgend project beginnen. Dan ga ik bij mijn ouders thuis figuurzagen. Het is dan de bedoeling dat ik allemaal houten hartjes ga zagen, gaatjes boren en verven, om hieromheen randjes te kunnen haken,maar dit zal waarschijnlijk ook weer wat meer tijd gaan kosten.
Ook staat er nog op de planning om voor de bank in de woonkamer, de kussentjes te gaan bekleden,maar ook dat zal even op zich laten wachten.


Jullie zien vanzelf een berichtje verschijnen,wanneer ik ook dit met jullie kan delen als het klaar is.


Wat vinden jullie ervan als ik hier ook andere creatieve uitspattingen van mijn hand met jullie deel??








1 opmerking:

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...