dinsdag 24 mei 2011

Workshop!

Hallo allemaal!

Afgelopen vrijdag heb ik met een een vriendin en nog een aantal andere meiden een workshop gehad bij Anja Overtoom Styling & Decoration in Berg en Terblijt.
Hier hebben wij iets gemaakt en in de vorm van een hart.
Dit wil ik hier graag met jullie delen.

Zoals jullie kunnen zien heb ik het thuis op mijn dressoir kastje een plekje gegeven en op een dienblad gezet met daarom heen houtsnippers.
Ik vond het echt heel leuk om te doen, en mocht je zin hebben in een leuke,gezellige,creatieve avond met een groepje is dit zeker een aanrader!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...