zaterdag 28 mei 2011

Duo Challenge #6!

Hallo allemaal!

Ik wilde als eerste even zeggen dat ik de kaarten van het kleurenkaartenteam weer helemaal geweldig vond in het lichtroze,maar ik had woensdag de tijd niet om te reageren,en donderdag en gisteren was ik eigenlijk te moe na alles wat ik gedaan had.
Volgende keer zal ik iedereen weer een persoonlijke reactie geven.

Ik had het patroon opgevraagd bij Annette van  het Duo-Challenge blog omdat ik graag wilde gaan meedoen aan deze challenge en je dan de mogelijkheid hebt om eens iets heel anders te maken dan een gewone kaart.
Hier ben ik dus mee aan de slag gegaan en hieronder zien jullie het resultaat.



Ik heb bij dit kaartje scrappapier gebruikt wat ik ooit in een pakketje bij de  Wibra had gekocht en ik wilde er al een tijdje iets mee maken maar kwam nooit echt op een idee, en nu vond ik het wel heel leuk tot zijn recht komen. Ook omdat het thema van de maand mei "Geef moeder eens vaker een bloemetje" is.
Bij dit kaartje heb ik met een 3D plaatje gewerkt van Marij Rahder en omdat ik een Sara kaartje moest maken heb ik dit weten te combineren.
Verder het kaartje nog aangekleed met de bloemenstansen van Crealies, strass-steentjes in de vorm van bloemetjes,en knoopjes die ik vastgezet heb met scrappers-floss.
De tekst Sara 50 heb ik op de computer gemaakt m.b.v. Microsoft Word.

 

3 opmerkingen:

  1. schitterende kaart kim
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt er een prachtig kaartje van gemaakt
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk kaart heb je ervan gemaakt, heb het patroontje ook gekregen vandaag!!! moet nu dus nog even snel aan de slag om zo'n kaart te maken.Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...