zaterdag 8 januari 2011

Sugar Nellie!

Hallo allemaal;

Ik hoop dat jullie allemaal de 1e week van het nieuwe jaar goed zijn doorgekomen. En ik ben niet alleen creatief geweest in het maken van een kaartje,maar heb een programmaatje kunnen bemachtigen waarmee ik zelf mijn bloglayouts kan ontwerpen en zoals jullie nu kunnen zien heb ik mijn blog-layout eens helemaal veranderd.
Ben natuurlijk heel erg benieuwd naar jullie reacties.

Ik heb deze week een kaartje gemaakt en wil met dit kaartje meedoen aan The Sugar Bowl challenge nr 50.



Ik heb hierbij gebruik gemaakt van parelmoer-roze cardstock, scrappapier van DCWV classique, 3 knoopjes vastgezet met scrappersfloss; witte kant, en een stempeltje van Sugar Nellie ingekleurd met Coloursoft Derwent Kleurpotloden.
Het ovaal achter het stempelafdrukje heb ik gemaakt met een nestabilities en deze daarna ge-embost m.b.v. een embossingfolder van de cuttlebug  door mijn double do XL.



5 opmerkingen:

  1. wouw schitterend kaatrje kim
    erg leuk gedaan
    je nieuwe bloglayout ziet er ook super uit
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele leuke kaart heb je gemaakt en tof dat je nu ook je eigen bloglayouts kan maken
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, hier zit het reactieknopje...
    hihihi kon hem niet vinden met al die kleurtjes! Wel gedurfd om ineens een totaal andere bloglayout te nemen, en om het ook nog zelf te kunnen maken!Vind het heel leuk geworden, maar voor mezelf houd ik van iets minder felle kleurtjes...
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely card Kimmie, thanks for entering the Sugar Bowl challenge and good luck with the draw.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje en leuke blog lay out heb je gemaakt!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...