zondag 2 januari 2011

Happy New Year!

Hallo allemaal!


Ik wil iedereen via deze weg een heel gelukkig Nieuwjaar wensen met heel veel geluk,liefde,gezelligheid, knutsel-plezier en alles wat wenselijk is!


www.funpagina.eu




Soms komen mensen en gaan er mensen in je leven.
Sinds 21 december 2010 is er iemand in mijn leven gekomen,waar ik een hele mooie tijd mee zal gaan beleven.
En omdat hij (Ralf) zo lief is voor me ben ik ervan overtuigd dat dit voor mij een jaar wordt met in ieder geval meer liefde!


En voor de rest zullen we allemaal moeten zien wat het nieuwe jaar voor ons in petto heeft!



1 opmerking:

  1. hoi kim
    jullie ook een gelukkig gezond en creatief 2011
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...