maandag 6 december 2010

Abraham en Sara gezien!

Hallo allemaal,


Even tussen de drukte door toch een berichtje van me.
Mijn oom en tante hebben afgelopen weekend een feest gevierd omdat ze beide Abraham en Sara hebben gezien.
In Cards Only nr 16 hadden we (ik en mijn moeder) hele leuke kaarten zien staan die gemaakt zijn door Renate van Miltenburg,en ik heb met haar contact opgenomen over de stempels die ze gebruikt had.
Zij heeft me de site doorgegeven en zo is het balletje gaan rollen.
Bleek wel dat ik ze al in mijn collectie had, dus dat was mooi meegenomen.
Ben toen zelf eens aan de slag gegaan,wel aan de hand van verschillende sketches en hieronder het resultaat van beide kaarten.




2 opmerkingen:

  1. schitterende kaatren kim
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi, wat een schatjes, heb ze zelf ook in mijn bezit, maar heb ze nog niet durven te gebruiken... Je moet net degene hebben die er tegen kan dat je draak steekt met de leeftijd he?
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...