woensdag 7 juli 2010

Bloemetjeskaart

Hallo allemaal

Afgelopen zondag ben ik bij mijn ouders geweest en heb ik gezellig met mijn moeder samen geknutseld. Het is dan wel leuk om samen te knutselen als je samen kan doen met materialen.
Zo ben ik weer wat gewaagder met kleuren en is mijn moeder meer geneigd om met rustigere kleuren te werken. Maar als je elkaars smaken combineert kan je tot heel verassende resultaten komen.
Ik had de sketch uitgezocht en de verschillende soorten en kleuren scrappapier en zij had het 3 D plaatje uitgezocht.Ook de knoopjes met scrapperfloss zijn van mijn moeder.
Met dit kaartje wil ik mee doen aan House of Sketches, sketch #31.
Bij deze kaart moet er wel kantje opzitten. Ook hier heb ik aan voldaan.



8 opmerkingen:

  1. schitterend kaartje kim
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Kim,

    Tis weer een prachtig kaartje. Schitterend gewoon. Geniet elke keer weer van je inzendingen. En weer bedankt voor het meedoen met HoS.

    Liefs Mery

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Kimmie,

    Leuk papier, past perfect bij die bloem, erg mooi geworden.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kaartje leuk die combinatie met het papier en de bloem

    bedankt voor het meedoen met HOS
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaart Kimmie!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaartje! De kleurencombinatie is echt perfect!

    Groetjes Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. beautiful card Hayley I love the colours and the flowers thanks for your lovely comments hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...