donderdag 27 mei 2010

Fijne verjaardag!

Hallo allemaal

Gisteren is 1 van mijn beste vriendinnetjes hier geweest en ze wilde graag samen een kaartje maken.
Haar balletlerares is jarig en die wilde ze graag een zelfgemaakte kaart geven.

We zijn op internet op zoek gegaan naar een afbeelding van een ballerina en deze hebben we verkleind en heeft zij ingekleurd met Coloursoft Derwent Kleurpotloden.
Ik had er een sketch bij gezocht en deze is afkomstig van House of Sketches (sketch #25).
Iedere keer weer vind ik hun sketches helemaal geweldig om te maken.

Samen hebben we de kleuren uitgezocht en gekozen om met Fushiaroze, Paars en Wit te werken en ik heb met de name de achtergrond gemaakt.
Ik heb de sketch wel een kwart slag gedraaid omdat dit beter uitkwam met t plaatje.



4 opmerkingen:

  1. Hai Kimmie,

    prachtig kaartje erg leuk. En wat een leuk plaatje heb je erbij.
    En dank je wel dat je onze sketches elke keer weer geweldig vindt. Hartstikke leuk dat je mee hebt gedaan met HoS.

    Liefs Mery

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend kaatrje kim
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een leuke kaart geworden

    Bedankt voor je deelname aan HOS

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En alweer zo'n mooi kaartje gemaakt! (samen met je vriendin). Bedankt voor je reactie op mijn blog, ik zal er eens tussen kijken of ik een leuke sketch kan vinden om mee te beginnen...
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...