dinsdag 9 maart 2010

Boys Only

Hallo allemaal;


Vandaag had ik eigenlijk met een vriendin afgesproken maar zij was vergeten dat we hadden afgesproken en liet me vanmorgen weten dat ze niet kon komen ivm werk.
Dit vond ik wel jammer want is alweer een tijdje geleden dat ik haar gezien had.
Maar treur niet,ik heb vanmiddag heerlijk zitten knutselen.


Had 2 challenges bij elkaar gezocht:

Zoals de naam al zegt heb ik er een jongenskaart van gemaakt, maar dat was niet zo makkelijk.
Vond het echt heel erg moeilijk om de juiste kleuren bij elkaar te zoeken.


Heb een digitaal stempelafdrukje gebruikt van Sliekje digi Stamps want vond deze erg schattig en wel toepasselijk voor een jongenskaart.
Deze heb ik ingekleurd met Coloursoft Derwent Kleurpotloden.
Heb scrappapier gebruikt van de Action.
Verder nog wat versierd met strass-steentjes, doodles, en stickles.





7 opmerkingen:

  1. ik vind jongenskaarten ook niet gemakkelijk maar die van jouw is prachtig mooie kleurencombinatie
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi kim
    wat een schitterend kaartje
    heel erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Kimmie, your card is gorgeous, the image is so sweet.
    You could also enter your card in the Creative Inspirations challenge HERE as we are asking for male cards this challenge
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. great card hun fab image too thanks for joining us at creative inspirations this week hugs cheryl xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card and adoreable image!
    Thank you for joining us this week over at Creative Inspirations and goodluck.
    Hugs
    Tracy
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous card, love the design and the image. Thank you for joining us at Creative Inspirations this week, good luck in the draw. Hugs Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gorgeous card Kimmie, I love the greeting farm image and your colouring is beautiful hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...