dinsdag 27 oktober 2009

Papertake Weekly Challenge

Hallo allemaal!

Zoals ik al had vermeld ben ik nog steeds met de kerstkaarten bezig, en heb weer een kaartje gemaakt waarbij ik gebruik gemaakt heb van sketch #26 van Paper Take Weekly Challenge .
Ik ben echt benieuwd wat jullie ervan vinden omdat ik een beetje twijfels had over de kleuren.




































Ik heb hierbij gebruik gemaakt van achtergrondpapier van de Action. En voor de versieringen heb ik 2 verschillende soorten snowflake ponsen en brads gebruikt.

1 opmerking:

  1. Hoi Kimmie,
    Ik vind de kleuren wel mooi hoor!! Goed gedaan.. xx Marley

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...